yaniekvanaken.reismee.nl

Finally together

Hey!

De afgelopen twee weken zijn voorbij gevlogen. Eindelijk was ik weer samen met Roel en we hebben allemaal leuke dingen gedaan. De eerste dagen bestonden vooral uit het bekijken van dingen rondom Ubud. Zo zijn we de eerste dag naar monkey forest gegaan. Hier hebben we dan ook bananen gekocht om aan de aapjes te geven, dit was echt super leuk! Ik had dit zelf ook nog niet gedaan, dus dit konden we samen voor de eerste keer doen. Natuurlijk moest ik ook een paar keer naar stage toe, maar ik wou dit toch aan Roel laten zien dus dat was mooi te combineren. Op stage hebben we ook nog meerdere keren evaluatie gesprekken gehad met docenten vanuit school. Gelukkig waren ze erg positief over de activiteiten die we op stage doen.

We zijn ook nog naar Kuta geweest. Hier zijn we naar waterbom Bali geweest. Dit is een super groot waterpark, helaas met ontiegelijk veel trappen! Je had echt glijbanen die gewoon stijl naar beneden gingen. Je stond dan op een plank die onder je voeten vandaan getrokken werd. Echt heel vet en spannend haha. De volgende dag zijn we lekker wezen surfen in Kuta. Ik heb dit al eens eerder gedaan dus ik had geen les meer nodig. Roel was er van overtuigd dat hij geen les nodig had, ook al was het zijn eerste keer. Natuurlijk stond Roel gelijk goed op het surfboard en surfte hij zo weg.

Na Kuta zijn we eigenlijk gelijk door gegaan naar Gili T. Ik weet hoe gek Roel is op de zee en hoe jaloers hij was toen ik de vorige keer foto’s liet zien van hoe mooi het snorkelen daar was. Daarom hadden we besloten om lekker 3 daagjes naar de Gili’s te gaan om te snorkelen. Dit keer was het snorkelen nog mooier, we zagen veel schildpadden en ze zwommen echt super dichtbij. Het was echt leuk om dit samen te doen.

Op dinsdag ging ik met mijn stage naar de Besakih temple. Dit is de grootste tempel van Bali. De meeste tempels zijn alleen te bereiken via veel trappen, en omdat dit met een rolstoel best lastig gaat, moesten wij alle leden een voor een naar boven dragen. We moesten om 4 uur ‘s nachts aanwezig zijn, dit betekende dus dat we al om half 4 weg moesten rijden. Roel bleef lekker thuis, die bleef veel liever wat langer slapen! Het was een behoorlijk zware dag maar het was wel speciaal om mee te maken. We mochten mee doen met het bidden en de andere rituelen die erbij kwamen kijken.

De dagen hierna hebben Roel en ik het vooral rustig aan gedaan. Ik had Roel een paar kleine dingen van Bali laten zien en eigenlijk was dat ook wel genoeg. Helaas komt aan al het leuke ook weer een einde en was het tijd voor Roel om weer naar huis te gaan. Ik heb echt een super tijd gehad samen! Zaterdagavond vloog Roel weer naar huis toe en ik mis hem nu al weer. Na twee weken alles samen gedaan te hebben is het toch wel lastig om weer zonder hem te zijn. Gelukkig komen pap en mam over 2 dagen alweer hier en m’n broers over een weekje al! Hopelijk ben ik dan wel weer beter want op het moment ben ik verkouden (ja, in Bali terwijl de zon schijnt en het flink warm is) en een beetje misselijk.

See you next time! - Yaniek

Reacties

Reacties

Claudia

Superrrr.... komen deze week.
Dan kunnen we van al dat moois genieten. Xxx

Wilma Bergervoet

Hey Yaniek, wat hebben jullie geweldig veel samen gedaan Echt gaafff daar nog eventjes geduld Dan zijn jou Pa En ma er je kunt ze mooi alles laten zien je weet nu al goed de weg . Ik wens jullie met z'n allen een leuke en fijne tijd lieverd geniet ervan ????? ik lees het wel weer En hoor de spannende verhalen van jou ma en pa ook nog

Hetty Messink

Ha Yaniek wat fijn dat jullie het samen zo fijn hebben gehad,en zoveel ondernomen en gezien hebben.Maar ja als je het samen leuk hebt gaat de tijd veel te snel.Maar je hebt een mooi vooruitzicht je pa en ma komen ze zijn al onderweg en volgende week je grote broertjes leuk he kun je mooi naar toe leven ja toch?Samen leuke dingen doen ik wens jullie dan ook een super fijne tijd samen geniet ervan.Lfs.Hetty en Henk Messink.xxx.

opa en oma

heb net de foto`s gekeken, schitterend! je hebt al heel veel gezien, he!
Fijn he, dat je pap en mam nu bij je zijn en dat je broers nog komen.
Geniet er maar lekker van!
Lieve groetjes van opa en oma

Gerda

Hoi Yaniek.
Wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben en dat het allemaal goed gaat.
Jammer dat Roel weer weg is maar nu kun je weer genieten van je Pa en Ma. Gezelligheid met je familie is toch ook fijn.
Maak er samen weer wat leuks van en geniet er samen van!
Lieve groetjes van Gerda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!