yaniekvanaken.reismee.nl

Mijn eerste week in een nieuw land

Selamat pagi! (Goedenmorgen, voor de mensen die geen google translate gebruiken haha)

De 1e week van m'n avontuur in Bali zit er al weer op! Mijn eerste indruk? Cultuurshock... Rare beesten, weinig luxe en slechte wegen. Gelukkig ben ik er nu al goed aangewend en heb ik het zeker naar mijn zin. Ik heb een mooi huisje met een zwembad. Het scooter rijden hebben we al wel aardig onder de knie, het scheelt wel dat er geen regels zijn en iedereen maar wat doet haha! We hebben eigenlijk vanaf dag 1 al gelijk veel ondernomen. We zijn bij monkey forest geweest, hebben een aantal watervallen bezocht en zijn met de scooter naar de Uluwatu Temple geweest. Het was een lange rit van 2 uur, maar het was wel erg mooi. Maar we hebben voornamelijk rijst gegeten, haha. Ik hou niet zo van rijst in de ochtend dus ik hou het lekker bij 2x per dag. Maar de jongens eten gewoon 3 a 4 x per dag rijst. Nee dank je! De lokale bevolking hier is ook erg vriendelijk. Gelukkig kunnen de meeste mensen wel wat Engels, namelijk wij nog niet zo super goed Indonesisch spreken. Tot nu toe was het gewoon een lekker rustig leventje, maar helaas moet er ook gewerkt worden. Vanaf maandag starten we met de stage. 3 dagen in de week, ergens vanaf het einde van de middag tot in de avond. Gelukkig nog steeds een prima leven :)

Ik zal op deze site ook proberen af en toe wat foto's te plaatsen, dus daar moet je vooral ook even kijken!
Dit was het eigenlijk wel! Volgende keer zal ik wat schrijven over mijn stage en welke dingen we nog meer hebben ondernomen.

See you next time! - Yaniek

Reacties

Reacties

Claudia

Wat geweldig om te lezen dat je het naar je zin hebt.
Hihi en wat een leuke foto`s.
Ik zie dat jullie genieten. En morgen aan het werk.
Spannend hoor.
Ik kijk uit naar de volgende verhalen.
Liefs Mij Xx

Edith

Klinkt goed Yaniek !
Bijna jammer dat er ook gewerkt moet worden ????

Luuk

Hoi yaniek veel genieten daar he
En wat een leuke foto.s
En het is mooi land groet will en luuk

Hetty

Ha Yaniek wat fijn dat je het naar de zin hebt daar en dat we je op deze manier kunnen volgen hoe het met je gaat en wat je allemaal gaat beleven.SUCCES VOOR MORGEN JE EERSTE WERKDAG.Lfs.Hetty xxx.

Wilma

Hey Yaniek,
Geweldig om te lezen dat het genieten is leuk om jou zo te volgen Suc6 met je eerste werkdag
Liefs mij Xxx

Sandra

Heey Yaniek.
Een week alweer daar....
Fijn om te lezen dat het goed gaat. En je al veel hebt gezien.
Liefs en geniet ervan xx

Joyce

Wat leuk je verhaaltje. Het is zeker daar mooi en vriendelijle mensen. Je bent er pas n week. Wat zal je straks een hele boel te vertellen hebben. Ga genieten van alles en misschien ook de taal n beetje. Heel veel plezIer met alles. Sampai bertemu lagi

Juanita

Hai Yaniek
Fijn dat je je draai gevonden hebt! Nu kan het echte werk beginnen. Leuk dat we je nu ook zo kunnen volgen. We zijn heel benieuwd naar de foto's. Succes morgen.
Liefs en selamat tinggal????

miranda

een super week dus. En nu hoppa aan het werk. Geniet van alle mooie dingen om je heen en van je stage tijd daar. En volgens mij is daar ook wel iets anders te eten dan rijst, insecten genoeg :)

Petra

Leuk om te lezen Yaniek. Zoveel indrukken en al zoveel gezien en meegemaakt de eerste week. Wat zul jij straks een koffer vol reisverhalen mee naar huis nemen. Geniet er maar van, dit wordt zo'n super ervaring!. Liefs

Hetty en paul

Zo te lezen gaat het helemaal goedkomen daar, werk ze aankomende week en geniet.

Hetty Messink

Bedankt voor de mooie foto,s PRIMA KASSI(dank je wel)

Nicole

Hoi Meisi,
Wat leuk om te lezen hoe je eerste week is verlopen ... en mooie foto's . Veel plezier enne werk ze haha ???? liefs xxx

Ben

Hoi Yaniek fijn dat het daar heel goed gaat met jou.
Hier is alles ook nog bij het oude gebleven.
Groetjes Ben

opa en oma

hallo yaniek, eindelijk weet ik een beetje hoe ik jou kan bereiken.Ik heb de foto`s gezien.
mooie omgeving, veel succes met alles. heel veel liefs van opa en oma

Gerda

Wat een belevenis! mooi verhaal en als je weer thuis bent dan ben je vast niet meer bang voor ongedierte ;-)
Wat fijn dat je zo genieten kunt!
Nog even dan heb je weer lieve mensen uit holland bij je in de buurt :-)

Lieve groetjes van Gerda

Oma thiele

Hoi yaniek hoe gaat het met jouw al een beetje aan het aftellen je zult wel blij zijn dat je Roel weer ziet en Pa en ma en je broers niet te vergeten je hebt geweldige foto.s gestuurt geniet er nog eventjes van je bent over 11 dagen weer thuis heel veel liefst en een paar kusjes groet oma thiele

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!